PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zarabia programista PHP i JAVARe: Ile zarabia programista PHP i JAVA [OT]
    From: Kviat <kviat@NIE_DLA_SPAMUfantastyka.com.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile zarabia programista PHP i JAVA [OT]
    Date: Tue, 06 Feb 2007 21:35:40 +0100

    Any User napisał(a):

    > Nie, nie pęknę. Zostanie natomiast naruszona zasada, że na każdy luksus
    > należy ciężko sobie zapracować. A to by było złe.

    Co by było złe? Że trzeba ciężko pracować czy, że zasada zostanie
    naruszona? Masz chore zasady i dodatkowo kompleksy.

    Jestem pewien, że nigdzie nie pracujesz i żyjesz z renty (jakaś choroba
    głowy czy coś). Albo żyjesz z renty i ktoś ci dał pracę z litości na
    ćwierć etatu - odkurzanie. Chodzisz z odkurzaczem i myślisz jakby to
    było fajnie mieć dobry samochód. ALE TYLKO TY na niego zasługujesz, masz
    odkurzacz - jesteś specjalistą. Kolega, który obok ciebie ściera kurze
    szmatą - nie zasługuje - to robol. TYLKO TY CIĘŻKO PRACUJESZ bo masz
    odkurzacz. Ten ze szmatą to się cały dzień opiernicza (bo nie ma
    odkurzacza) więc jemu NIE WOLNO mieć dobrego samochodu. Jak włączasz
    SWÓJ odkurzacz to zasłaniasz całym ciałem żeby kolega nie widział jak to
    się robi bo jeszcze się nauczy i tobie ZABIORĄ odkurzacz i dadzą jemu. A
    wtedy przestaniesz zasługiwać na dobry samochód. STANIESZ SIĘ ROBOLEM.
    Dostaniesz szmatę i dalej będziesz myślał, że dobry samochód będziesz
    mógł kupić dopiero wtedy gdy oddadzą ci odkurzacz.
    Zapamiętaj: nawet jak zarobisz kupę kasy jeżdżąc na szmacie to nie jest
    ciężka paraca i nie wolno ci kupić samochodu. Nie zasłużyłeś. Co innego
    gdybyś je zarobił jako specjalista - odkurzaczem. Wtedy możesz kupić
    samochód. Bo to cięższa praca jest i zasłużyłeś.
    A najlepiej zabierz ten odkurzacz i wyjedź na bezludną wyspę.

    (Dla jasności: nie mam nic przeciwko ludziom, którzy zarabiają na życie
    sprzątaniem, chciałem się tylko ponabijać z poglądów bylejakiego.
    Teraz mam wyrzuty sumienia: bo jeżeli faktycznie jest chory to chyba nie
    wypada tak się naśmiewać? A co mi tam... on może się nabijać z
    porządnych ludzi to ja mogę z niego.)

    Pozdr.
    Piotr