PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle zaleglego urlopu ? › Re: Ile zaleglego urlopu ?
  • Data: 2004-12-27 10:41:40
    Temat: Re: Ile zaleglego urlopu ?
    Od: "wektor" <w...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "cz3s" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:cqom9l$fdb$1@inews.gazeta.pl...
    > Witam
    > Mam pytanie. Pracuje w firmie od poczatku wrzesnie i z koncem
    grudnia konczy
    > mi sie umowa. Niestety nie moge liczyc na jej przedluzenie . Ile
    przysluguje
    > mi urlopu za te 4 miesiace pracy? Wg moich obliczen 7 dni ale wg
    obliczen
    > mojego szefa 3 dni. Rocznie mam 20 dni urlopu wg stazu pracy.
    Pomozcie.

    Na zadane pytanie można będzie odpowiedzieć, gdy uzupełnisz
    następujące informacje:
    - czy pracowałeś w czasie od 01.01.2004 r. do 31.08.2004 r., przez
    jaki okres i w jakim wymiarze?
    - ile urlopu za 2004 r. wykorzystałeś do 31.08.2004 r.(informacja w
    świadectwie pracy)?
    - czy masz już jakiś staż pracy, czy od 01.09.2004 r. podjąłeś
    pierwszą pracę?

    Pozdrawiam

    wa