PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???Re: Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???
  • Data: 2004-11-21 12:38:18
    Temat: Re: Ile sie zarabia w SIEMENS a ile w SABRE HOLDINGS ???
    Od: "Mmac" <m...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    MRNET wrote:
    > dlaczego dobre jako pierwsza praca a nie na dluzsza mete?
    > to lepiej pracowac dla sabre ?
    > jak w ogole porownalbys siemensa do sabre?
    > sa jakies socjalki?

    Nie mam pojęcia o Sabre więc nie będę się wypowiadał.
    Odnoszę wrażenie, że podchodzisz do tematu od tyłu. Idź na rozmowę, pytaj o
    w wszystko, podaj swoje warunki i jeśli uraczą cię pozytywną decyzją to się
    dopiero zastanawiaj.
    Jeśli chodzi o socjalki to opieka medyczna jest standardem. Odnośnie innych
    to albo należy je traktować jako narzędzie pracy albo jako bonus, albo jako
    pierwsze i drugie (możliwość korzystania z samochodu i telefonu do celów
    prywatnych).
    Sam musisz się zastanowić czy jako informatyk będą ci niezbędna w pracy lub
    czy będąc zatrudniony jako jeden z kilkuset masz szansę w ten sposób zostać
    doceniony.
    Pracę należy wg. mnie przynajmniej kilka razy zmienić, chyba, że firma
    umożliwia ci rozwój mimo pozostawania na stanowisku.

    Maciek