PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle powinienem zarabiac?Re: Ile powinienem zarabiac?
    From: Jan Kowalski <j...@k...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile powinienem zarabiac?
    Date: Sun, 30 Jan 2005 22:03:59 +0100
    Sender: d...@p...onet.pl@aed218.internetdsl.tpnet.pl

    > Jak Ty by sie cenil w mojej sytuacji? Nie boj sie o moje konsekwencje..
    Oj nie wiem. Nie wiem ile naprawdę poświęcasz czasu tej firmie, jaka
    to firma (ile płacą ludziom), co wiedzą na temat ważności twojej pracy
    (a na to masz wpływ sam) itp. itd. Na dobry dochód musisz sobie
    zapracować - muszą wiedzieć ile dla nich znaczysz. Popracuj nad tym i
    sam sobie odpowiesz. Pracując "na fakturę" można miec np. "za
    dostępność" określoną, niedużą kwotę ryczałtową a znacznie więcej za
    konkretne sprawy "nie mieszczące się". W dużej firmie na dużej sieci
    kwota jaką wskazałeś nie powinna być problemem, o ile ciebie na tyle
    cenią jako serwisanta. Ale żeby to dostać muszą być przekonani, że
    warto tyle dawać. Tobie dawać.