PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle płacą w McDonalds? › Re: Ile płacą w McDonalds?
  • Data: 2008-02-09 19:51:19
    Temat: Re: Ile płacą w McDonalds?
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:fokr56$2kc1$1@opal.icpnet.pl Any User <u...@a...pl>
    pisze:

    > No pomyśl - wchodzisz do McDonalda
    A mnie jest to sobie trudno wyobrazić. Nie wchodzę do McDonalda - nie jestem
    gównojadem.

    > i widzisz nie zapieprzających pracowników, ale szczęśliwych pracowników.
    > Czy nie czujesz się jakoś nieswojo?
    Jak już sobie to jednak wyobrażę, to z pewnością nie, nie czułbym się ani
    trochę nieswojo. Z tym że ja mam trochę mniej posrane pod pułapem.
    A czy ty chciałbyś wejść do restauracji i spożywać tam obsługiwany przez
    trzęsącego się znerwicowanego kelnera o ponurej, zestresowanej, ziemistej
    twarzy?
    Bon appetite.

    --
    Jotte