PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie? › Re: Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?
    From: Jakub Lisowski <j...@S...kofeina.net>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile może zarabiać ktoś taki jak ja w Warszawie?
    Date: Wed, 15 Nov 2006 13:21:49 +0000 (UTC)

    Dnia 15 Nov 2006 13:59:54 +0100, Andrzej - developer Java <a...@o...pl>
    w <1...@n...onet.pl> napisał:

    > Cześć
    >
    > Zastanawiam się nad zmianą miejsca zamieszkania. Chcę się przeprowadzić do
    Warszawy.
    > Chciałem się dowiedzieć, czy taka operacja jest opłacalna. Tzn. chciałem się
    > dowiedzieć
    > ile z grubsza ktoś taki jak ja może zarobić w Warszawie na stanowisku
    > projektant/developer Java/J2EE.
    >
    > Krótko się opiszę:
    > Ukończyłem studia - informatykę na Politechnice Wrocławskiej &#8211; mam 29 lat..

    I Wrocław jest za mały :)?

> [...]
    > bazujących na J2SE/J2EE, które pracują na serwerach aplikacyjnych Weblogic,
    > Websphere, Jboss, Tomcat. Aplikacje, które tworzyłem działały głównie na bazach
    > Oracle, DB2, PostgreSQL. Znam webowe frameworki JSF, Struts, Spring. Aplikacje,
    > które tworzyłem korzystały z GUI webowego (html/javascipt) ostaz Swing.
    > Oczywiście mam szerszą wiedzę informatyczną, ale największe doświadczenie mam z
    > wymienionymi przeze mnie wcześniej technologami.
    > Pracowałem w dwóch firmach (po ok. 2 lata). Firmy te miały wielkość po ok. 100

    Jeżeli to jest oferta pracowniak, która miała pójśc na pl.praca.szukana,
    to w tym cv jest za mało konkretów.
    Są goście i z dziesięcioletnim doświadczeniem, których należałoby kijami
    obić, więc aby pokazać co robiłeś powinieneś dać w cv linki do efektów
    albo jakieś demo, żeby potencjalny pracodawca potrafił wyrobić sobie
    zdanie prze rozmową kwalifikacyjną/testami.

    > Ile ktoś taki jak ja może zarabiać w Warszawie?
    >
    > Będę wdzięczny jeśli napiszecie mi, ile zarabiacie z krótkim opisem stanowiska
    > (oczywiście dotyczy branży IT). Napiszcie:
    > - ile zarabiacie; (zaznaczcie, czy brutto, czy netto);

    No niezłe pytanie, zważywszy, że sporo firm utajnia zarobki.

    > - jaka umowa (umowa o pracę, samozatrudnienie, umowa o dzieło itp.),
    > - jaka wielkość firmy w której pracujecie (w ilości pracowników),
    > - czy firma polska, czy zagraniczna,
    > - w dwóch słowach, czym się zajmujecie w firmie (kodowanie/leader
    > projektu/leader testów/software inżynier/ senior software inżynier itp.).

    A to wygląda jak badanie rynku.

    Jeżeli rzeczywiście potrafisz poprzeć twoje doświadczenie solidną
    wiedzą, to 6k brutto to pułap startowy będzie.

    > Andrzej

    ja czyli jakub
    Revoke.