PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle etatów? › Re: Ile etatów?
    From: "Paweł N" <niewiap[NO$SPAM]@yahoo.com>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile etatów?
    Date: Sun, 26 Dec 2004 12:48:10 +0000 (UTC)

    Mam podobny problem. Czy zatrudniajac sie na drugim etacie musze w jakis
    sposob usankcjonowac to, ze jestem juz zatrudniony gdzie indziej? Czy
    musze to dodatkowo zglosic pracodawcy na jakims specjalnym druczku czy
    cos w tym stylu, czy wystarczy, ze podam to w kwestionariuszu osobowym i
    szlus. Czy pracodawca wtedy inaczej rozlicza sie z ZUS-em i US, czy
    wszystko wyglada dokladnie tak, jakbym pracowal tylko u niego? A moze
    moge w ogole drugiemu pracodawcy nic o tym nie mowic? Na grupe
    pl.soc.prawo powiedzieli, ze moga byc z tym problemy bo predzej czy
    pozniej wylezie przez ZUS i Urzad Skarbowy, ale chcialbym dowiedziec sie
    jakichs pewnych informacji - w jakiej sytuacji moze to wyplynac i co
    zrobic zeby ewentualnie nie wyplynelo? Dodam, ze chodzi o Uczelnie Wyzsze
    (pracuje na jednej, a bede zatrudniony na drugiej, ale niespecjalnie mi
    zalezy na informowaniu ich wzajemnie o drugim etacie)
    Pozdrawiam i z gory dziekuje za informacje