PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle dostaje grafik www? › Re: Ile dostaje grafik www?
    From: "nsp" <a...@o...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Ile dostaje grafik www?
    Date: Sat, 14 May 2005 10:24:23 +0200

    > To w końcu na co chcesz cene ? Za layout czy grafike ? :)
    >
    > Jeśli chcesz dobrą grafe to juz trzeba liczyc od 700 pln,
    > Za byle grafe to 99.79, 150, 167.45,
    > Za byle średnią: 200, 229.99, 345.67,
    > Za średnią: 345.68
    > itd
    > Oczywiście, waluta pln'y
    >
    > :)

    Albo inaczej, wymyśliłem taki przelicznik:
    Dla początkujących

    (Ile bys chciał zarabiac miesięcznie) x 1/(Twoje umiejętnosci, znajomosc w
    danym temacie,oceń sie w skali od powiedzmy 1 do 4 gdzie jeden to
    ewidentny max) / (ilosc dni w miesiącu)
    I masz juz wzór na stawke za dzień Twojej pracy, potem to pomnóz jeszcze
    przez ilosc dni, ile zajmie ci dany projekt, i juz masz

    Dla przykładu, wykonanie projektu grafy w miesiącu Maj:
    Ile bys chciał realnie zarabiac na mies. = 5000 pln
    Umiejętnosci 1-4 (gdzie 1 to max) = 2
    Ilosc dni w miesiącu = 31
    Ilosc dni na projekt= 3

    (5000 x 1/2) / 31 x 3 = 241.94 pln
    Hmm, zamiast tego ułamka moze lepiej zastosować pierwiastek... Hmm :) Ale
    nic przynajmniej mamy podstawe, póxniej to juz w zaleznosci od zamoznosci
    klienta, albo zwięszamy albo nie zmniejszamy ;).
    Ale podstawa jest

    Jeśli ktoś ma lepszy pomysł to poprosze o poprawki

    Pozdrawiam :)
    A.N.