PracaGrupypl.praca.dyskusjeIle aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds? › Re: Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?
  • Data: 2008-01-16 11:05:34
    Temat: Re: Ile aktualnie KONKRETNIE zarabia się w McDonalds?
    Od: "~Robis~" <r...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Chodzi o to, że jestem osobą niepełnoletnią... mam 17 lat i McDonalds
    oferuje pracę (program "Zarób na ferie").

    www.mcdonaldspraca.pl

    Niestety piszą tam, że o stawkach dowiem się dopiero podczas rozmowy
    kwalifikacyjnej. Jeśli jednak będzie to mniej niż 9zł/godzine to nie
    zamierzam nawet papierów składać.

    Gdzieś czytałem że zarabia się tam 5,30zł/godzine, a ja mam konkretne plany
    i konkretne potrzeby finansowe.

    Pozdrawiam
    Rbs