PracaGrupypl.praca.dyskusjeITkontrakt - programista - zarobki na poziomie UE???Re: ITkontrakt - programista - zarobki na poziomie UE???
  • Data: 2007-12-02 11:55:55
    Temat: Re: ITkontrakt - programista - zarobki na poziomie UE???
    Od: z/svc <z/svc@> szukaj wiadomości tego autora

    On Sat, 01 Dec 2007 21:49:06 +0100, Matt Z <m...@...pl.usun.koncowke>
    wrote:

    >a potem daj znać na grupie, co z tego wyszło

    Jeśli o mnie chodzi, to już podczas rozmowy wiedziałem, że odmówię.
    Główny powód - outsourcing. Ale powodów było więcej.

    W zasadzie mógłbym napisać więcej szczegółów, ale mam dylemat
    'moralny' :) Pani rekruterka opowiedziała mi czym się firma zajmuje,
    czym ja bym się miał zajmować, dla kogo, za ile, gdzie, kiedy, na
    jakich warunkach, itd. Mam takie wrażenie, że nie powinienem na forum
    publicznym powtarzać tego. Może jestem w błędzie, ale wolę być
    ostrożnym. Nie to, że obawiam się jakiś problemów, ale po prostu chcę
    być fair.

    A moje pisanie o proponowanych zarobkach, że są przyzwoite, nie ma
    chyba większego sensu, bo 'przyzwoite zarobki' dla mnie, a dla Ciebie
    mogą znaczyć zupełnie co innego.

    Tak więc dlatego najlepiej wysłać swoją ofertę i dowiedzieć się
    wszystkiego z pierwszej ręki :)

    --
    z/svc