PracaGrupypl.praca.dyskusjeIT języki › Re: IT języki
  • Data: 2007-07-14 06:54:20
    Temat: Re: IT języki
    Od: Immona <c...@n...gmailu> szukaj wiadomości tego autora

    LukaszS wrote:

    > Jestem przeciwnikiem wymagania języka np. od pani w sekretariacie, która
    > może raz na rok ma jakiś telefon z zagranicy. Jednak w pewnych sytuacjach
    > jest po prostu niezbędny. Absolutnym obciachem jest np. zatrudnianie w
    > krakowskich Sukiennicach osoby do obsługi, która ani me, ani be, gdy
    > większość klientów, to zagranica.

    Troche OT, ale przypomina mi sie jedna z audycji Dedektywa z radia WaWa.
    Dla tych, ktorzy nie kojarza, to facet wykonywal telefony do roznych
    instytucji udajac jakies dziwne postacie z dziwnymi sprawami.

    Pewnego razu zadzwonil do bodajze Centrum Badan Kosmicznych, dokladnej
    nazwy nie pamietam, ale byla to szumnie nazwana jednostka naukowa
    zajmujaca sie kosmosem.

    Zadzwonil i powiedzial bardzo powoli i wyraznie: "My name is E.T. I want
    to go home."

    Babka przy telefonie probowala gadac po polsku, probowala gadac po
    rosyjsku, on cierpliwie powtarzal "My name is E.T. I want to go home".
    Sekretarka panikowala, starala sie porozumiec jak mogla, ale
    najzabawniejsze, ze na tyle nie kojarzyla angielskiego, ze nie
    zrozumiala tej prostej i dosc znanej wypowiedzi i caly czas byla
    przekonana, ze to jakas zagraniczna osoba ma sprawe do ich instytutu.

    Poniewaz Siec, na ktorej znalazl sie plik wraz z komentarzem, jest
    miedzynarodowa, ludzie z calego swiata, ktorzy to znalezli, mieli niezly
    ubaw.

    I.
    --
    http://nz.pasnik.pl
    mieszkam w Nowej Zelandii :) ::: GG: 7370533