PracaGrupypl.praca.dyskusjeING GLIWICERe: ING GLIWICE
  • Data: 2004-01-20 15:04:52
    Temat: Re: ING GLIWICE
    Od: "Ania" <a...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Panowie:)wypowiem się jako prowokatorka całej dyskusji......nawet nie
    sądziłam,ze wywoła komentarze,nadmieniam ,że ING nie precyzuje jasno
    warunków w ogłoszeniach (tak dla wyjaśnienia)
    Panie Michale,dziękuje za wypowiedzi,ale Pana jako doktoranta SGH (z całym
    szacunkiem dla fachowości) nie posądzam,broń Boże o obiektywizm..w
    szczególności ,iż Pańską "specjalizacją" jest bankowość
    elektroniczna.......więc jeśli ktoś tutaj ukierunkowuje dyskusje to właśnie
    skłonnabyłabym podejrzewać Pana:)

    Z wyrazami szacunku
    Ania (gg 842888)
    Ps.pozdrawiam wszystkich,dopiero się ucze ,więc moje wypowiedzi tutaj może
    nie są tak profesjonalne