PracaGrupypl.praca.dyskusjeII filar a ZUSRe: II filar a ZUS
  • Data: 2004-07-03 00:37:51
    Temat: Re: II filar a ZUS
    Od: "Mario" <m...@f...adres.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chiałabym się upewnić. Do końca lipca jestem zatrudniona na umowę zlecenie
    > potem już ma być umowa o pracę. Teraz mam już jednak płacony ZUS i w
    związku
    > z tym czy, aby "góra" nie zdecydowała za mnie, powinnam już wybrać II
    filar?
    > (do 10 lipca)

    Nie.

    Jeśli już, to ZUS ma obowiązek poinformować pisemnie o takiej konieczności
    odpowiednio wcześniej (ja dostałem miesiąc wcześniej), więc jeśli nie
    dostałaś
    takiego pisemka z ZUS to nie ma się czym martwić, jak będzie trzeba
    to zostaniesz o tym poinformowana. Jeśli wybierzesz OFE wcześniej, to nic
    się
    też nie stanie - a może nawet lepiej, bo z załatwianiem w pośpiechu bywa
    różnie.

    Mario