PracaGrupypl.praca.dyskusjeI po rozmowie (zamienil stryjek...) [troche dlugie] › Re: I po rozmowie (zamienil stryjek...) [troche dlugie]
    From: Kapsel <k...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I po rozmowie (zamienil stryjek...) [troche dlugie]
    Date: Thu, 5 Jan 2006 19:53:03 +0100

    Wed, 4 Jan 2006 16:03:51 +0100, na pl.praca.dyskusje, Lisek napisał(a):

    > Szefostwo powiedziało że bardzo często firm zajmujących się podobną
    > działalnością nie stać na utrzymywanie pracowników na u. o p. dlatego dają
    > zlecenia na zewnątrz i dlatego ich nie stać na utrzymywanie pracownika za
    > 1200zł netto (szkoda że dopiero teraz o tym się dowiedziałem)...

    No to jak nie stac to przepraszam - mnie nie stac to jezdze autobusem, a
    nie wynajmuje taksowkaza za 3zl.
    Zreszta podejrzewam, ze Twoja praca jest istotna dla dzialania firmy,
    ciekawe wiec jak bedzie ta dzialanosc wygladac gdy znikniesz. Ciekawe czy
    na to bedzie ich stac :D

    Jak znam zycie, to Twoj szef zarabia przynajmniej z 10x tyle ile proponuje
    Tobie. W kazdym razie w obliczu takich faktow, moze warto zalozyc wlasny
    interes? Wtedy bedziesz tym oplacalnym-zewnetrznym ;)

    --
    Kapsel
    kapsel(malpka)op.pl