PracaGrupypl.praca.dyskusjeI co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...??? › Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    From: "zwykly_facet" <z...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: I co ja znajde z "takimi" kwalifikacjami...???
    Date: Tue, 22 Jun 2004 11:25:50 +0200

    Użytkownik "Marek A. Czepil" <n...@p...mejla> napisał w wiadomości
    news:cb4utv$jqc$1@inews.gazeta.pl...

    > Co masz na myśli pisząc "zlecenia przy uzyciu komputera"?
    > To bardzo szerokie pojęcie. Jeśli znajdziesz niszę w swojej specjalności
    > (skoro wymieniasz pracę z komputerem, to uważam, ze jest to coś wiecej,
    niż
    > obsługa GG)i tym się tym zająć?

    Jako takiej specjalnosci niestety nie posiadam, ale potrafie na przyklad
    pisac, przepisywac rozne rzeczy, obslugiwac jakies tam podstawowe programy -
    nie tylko gg... ;) Tyle jednak potrafi kazdy niemal uzytkownik komputera, a
    w internecie az sie roi od ofert typu "gora forsy" - w to jednak jakos nie
    za bardzo wierze...

    > Rozwiązać musisz sam - my możemy Ci wskazac mozliwe kierunki.

    Oczywiscie, i to wlasnie chcialem tutaj osiagnac, za co jestem niezmiernie
    wdzieczny - rowniez tym, ktorym bezposrednio nie odpisalem. Po co jednak
    zasmiecac niepotrzebnie grupe, powtarzajac kazdemu wprost te same
    informacje - tym niemniej DZIEKUJE, gdyz na pewno nie sa one dla mnie bez
    znaczenia.

    Pozdrawiam
    Darek.