PracaGrupypl.praca.dyskusjeHandlowiec Tele2Re: Handlowiec Tele2
  • Data: 2006-01-31 22:54:45
    Temat: Re: Handlowiec Tele2
    Od: gromax <gromax@WYTNIJ_TO_interia.pl> szukaj wiadomości tego autora

    kazdy ma swój sposób działania. ja na przykład jak się uczyłem handlu
    (właśnie na usługach tele2), to moim podstawowym pytaniem było - czy ma pan
    telefon stacjonarny?czy chciałby pan dzwonić taniej?
    jak powyżej - każdy ma swój sposób sprzedazy (nawet jak sie jest technicznym
    - też trzeba sprzdać swoją ideę, myśl, przekonac do swoich racji i ktoś
    musi to kupić). mozna narzucać, można proponowac, mozna dyskutować.
    BTW, na jednym ze szkoleń handlowych uczyli mnie jak rozbudzić potrzeby
    klienta. to jest gechenna, żeby wmówić komuś że coś chce mimo że on nie
    chce...
    --
    ---- to tylko moje zdanie ---