PracaGrupypl.praca.dyskusjeHamburg czy Berlin ??? › Re: Hamburg czy Berlin ???
  • Data: 2002-07-18 17:39:05
    Temat: Re: Hamburg czy Berlin ???
    Od: "Pawel Sokolowski" <P...@n...org> szukaj wiadomości tego autora

    Ale

    > 1. jestem uprzedzony do wschodnich niemiec
    > 2. oprocz problemow z rynkiem pracy masz IMHO problemy mieszkaniowe -
    drogo.

    Po przeniesieniu stolicy Niemiec do Berlina, wpompowali w Berlin cos ze 20
    miliardow marek.
    Poza tym dawny Berlin zachodni nie przypomina wschodnich Niemiec.

    Ile w Hamburgu kosztuje wynajecie mieszkania ?
    W Berlinie bez szukania mozna wynajac za 500 EURO w pelni umeblowane
    mieszkanko.
    I jak slyszalem to jest drogo, ale wchodze i mieszkam.
    Nieduze jest co prawda, ale w nowoczesnym budynku, z ladnym ogrodem.
    Od telewizora po ekspres do kawy.
    Mozna sobie zazyczyc zmiane poscieli i sprzatanie, ale to za extra
    kilkadziesiat EURO.
    Z kortem do uzytku mieszkancow, pralnia, duzy parking ze szlabanem na klucz
    elektroniczny.
    100 metrow do stacji U-bahn i to nie gdzies na zadupiu.
    Jak sie poszuka to mozna za 800 marek miec wieksze, nieumeblowane.

    Pawel Sokolowski