PracaGrupypl.praca.dyskusjeHIT Enterprises Gdynia › Re: HIT Enterprises Gdynia
  • Data: 2005-07-20 14:19:39
    Temat: Re: HIT Enterprises Gdynia
    Od: "Immona" <c.oleszkiewicz@w_ytnij.zpds.com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "jaQbek" <j...@n...pl> napisał w wiadomości
    news:dblip5$frb$1@korweta.task.gda.pl...

    > Użytkownik "Tomasz Płókarz" <t...@x...xn--p-ela> napisał w
    > wiadomości news:op.st7qs0nabdn4es@donkichot...

    > Zajrzyj na stronę "referencje" i kliknij w którekolwiek logo. A tak
    > poważnie, to cokolwiek wiesz o tej firmie więcej niż to, co napisane jest
    na
    > stronie ?

    Nie wiedzial. :)

    Ocenianie firm po stronie www moze byc bardzo mylace. Po prostu niektorzy w
    inni sposob zdobywaja klientow i nie maja zadnych podstaw dopieszczac www,
    tylko ja posiadaja dla zasady, ale wiedza, ze klienta sie zdobywa inaczej,
    co jest prawda w przypadku niektorych grup docelowych. Niektorzy maja tyle
    zamowien, ze nie starcza im czasu na aktualizacje. niektorzy nie pojeli
    waznosci tego elementu image'u i go olewaja - ale w niczym to nie umniejsza
    ich kwalifikacji.

    Znam co najmniej kilka firm, ktore sa swietne, a na www prezentuja sie w
    sposob nie zadowalajacy internetowych purystow i estetow. Taki przyklad
    pierwszy z brzegu to np. www.arcanum.pl (odsuwajac podejrzenia o reklame -
    na tej grupie nie ma ich potencjalnych klientow.)

    I.