PracaGrupypl.praca.dyskusjeGwarancja pracy › Re: Gwarancja pracy
  • Data: 2009-05-06 21:19:44
    Temat: Re: Gwarancja pracy
    Od: Alex81 <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    In article <gtstrm$9dr$1@news.onet.pl>, s...@p...onet.pl says...
    > Rozumiem że 3 miliony bezrobotnych to"bumelantów, tudzież meneli"
    Nie wszyscy. Ale jak od znajomej niedawno zwolnionej z budżetówki usłyszałem
    "nie szukam pracy, mam jeszcze 11 miesięcy zasiłku" to ręce mi opadły do
    ziemi. I takich ludzi jest naprawdę wielu.

    > A sól tej ziemi to tacy jak ty i bankowcy którzy właśnie dostali
    > miliardowe dotacje.
    Ty piszemy wielką literą. I rozumiem że to w PL jacyś bankowcy dostali jakieś
    dotacje? Bo chyba tylko nasz kraj chcesz unieszczęśliwić tymi gwarancjami?

    --
    Pzdr
    Alex