PracaGrupypl.praca.dyskusjeGrzechy główne poszukującego pracyRe: Grzechy główneposzukującego pracy
  • Data: 2008-12-02 18:58:41
    Temat: Re: Grzechy główneposzukującego pracy
    Od: Sławomir Szyszło <s...@C...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 02 Dec 2008 17:43:45 +0100, "pampalini"
    <t...@p...onet.pl> wklepał(-a):

    >moze to był rekrutant z anglii albo usa.
    >Tam jest spora specjalizacja :) programisci wcale nie muszą znac office ...

    Podstaw też? Raz byłem świadkiem sytuacji, jak programista nie chciał wprowadzić
    paru poprawek do dokumentu w trybie zmian "bo on nie zna Worda i w ogóle nie
    chce mieć z tym nic do czynienia, bo on jest programistą". Ręce opadają.

    --
    Sławomir Szyszło