PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programisty › Re: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-09 20:01:22
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: "Reksio" <m...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a ja się przychylę do zdania noone - wdrożeniowiec to ten kto wdraża a nie
    > sprzedaje. może dodatkowo być konsultantem, dlatego łatwiej takiej osobie
    > zaproponować właściwe rozwiązanie dla klienta. i może uczestniczyć w
    > spotkaniach pre-sales. ale szukać klientów?

    Moze to dziwne, ale w tej firmie nie bylo przedstawicieli handlowych
    ktorzy - jak to okresliles "szukali klientow". Teraz moze sa - taki wymog
    czasow :-) Gdy ja tam pracowalem (rok 2000)- klenci sami zglaszali sie z
    zamiarem zakupu produktow - i dopiero na ich zyczenie przyjezdzal
    wdrozeniowiec. Pozyskanie klienta to udanie sie do jego siedziby i pokazanie
    programu, przedstawinie zalet, i odpowiadanie na pytania pracownikow
    ksiegowosci, kadr, i innych do kogo dany program skierowany. Ta sama osoba/y
    wdrazala ten system. I to wlasnie okreslilem mianem pozyskania klienta. Moze
    bardziej powinienem uzyc pojecia "przekonanie klienta". Zreszta w obecnych
    czasach, gdy pozyskanie klienta jest prawie rownoznaczne z praca
    domokrazcy - to chyba zadne okreslenie tu nie pasuje.
    Wlascicel firmy trafil w nisze, i rzeczywiscie bylo niezle zainteresowanie,
    mino wielu podobnych produktow. Moze support byl na tyle dobry, ze poczta
    pantoflowa to sie roznosilo w danej branzy?
    To byla naprawde dziwna firma, i wielu ludzim sie w glowach nie miesci, ze
    pracownik byl bardzo ceniony i naprawde dobrze oplacany, byla zatrudniona
    osoba do mycia naczyn w kuchni, 2x w roku wyjazdy wszystkich pracownikow i
    ich rodzin !!! na 3-dniowe "wycieczki" samochodami sluzbowymi. Najczesciej
    Czechy i Slowacja. Teraz to wyglada jak bajka :-)

    Pozdrrr... Reksio