PracaGrupypl.praca.dyskusjeGodziny pracy programistyRe: Godziny pracy programisty
  • Data: 2006-01-06 10:27:30
    Temat: Re: Godziny pracy programisty
    Od: "inf" <g...@w...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > no widzisz ja w wieku 13 lat siedziałem przy komputerze 486DX33 zaczynając
    > zabawę od piłeczki odbijającej się od boków ekrany w turbo pascalu, w
    > wieku
    > 14 lat już sortowałem w Borland C...... także wolę po 17 wrócić do domu na
    > reksia i nadrobić zaległości z dzieciństwa!

    a ja wracam o 16 do swojego domu z sauną, żeby posiedzieć przy kominku z
    lampką koniaku lub innym grzańcem, pograć z synem w cywilizację oraz
    wiedzieć jak nie zepsuć mu dzieciństwa,
    programowanie było tylko jednym z środków do osiągnięcia tego celu,
    zważywszy, że średni czas "życia" aplikacji to 5 lat a ilość napisanych w
    stosunku do wdrożonych to 40%, zawód programisty jest podobny do "zawodu"
    Syzyfa lub kucharza,