PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę? › Re: Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?
  • Data: 2004-09-10 21:34:28
    Temat: Re: Gdzie w Łodzi znajdę rzetelnego pracodawcę?
    Od: "Harry" <H...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "P."
    > Zostawiłam miriady aplikacji, byłam na kilkudziesięciu rozmowach i
    > Mam wykształcenie wyższe magisterskie (polonistyka),

    ??? nie chce byc wredny, ale nie wiem ile to "MIRIADY", zwłaszcza jesli
    pisze to mgr polonistyki...(żałosne)

    Moze nie masz odzewu bo pełno błędów ort. zawiera Twoje "dossier"?? Radze
    zweryfikować.

    PS: zazwyczaj miałem średnie oceny z polskiego, ale, Pani mgr, raczej
    powinna Pani napisać "MILIARDY aplikacji".

    Jeżeli taki z Pani polonista jak ze mnie kosmita, to nie wróżę szybkiego
    znalezienia pracy....

    Dziwie sie tylko jak sie Pani obroniła...