PracaGrupypl.praca.dyskusje[Gdzie w Krakowie] firmy IT › Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
  • Data: 2005-06-27 12:09:35
    Temat: Re: [Gdzie w Krakowie] firmy IT
    Od: "Mr V" <v...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > No to teraz powiedz nam co oznacza "programuje w C++ od okolo roku
    > (podyplomowe studia)", bo mnie ciekawość zżera?
    Masz racje, popelnilem blad w nazewnictwie, powinno byc, ::ucze sie:: od
    roku programowania w C++
    To dlatego, ze chcialem sie dowiedziec cos o firmach, nie myslalem o tym
    zeby dyskutowac o mojej znajomosci jezyka ;)

    > Czy naprawdę nienapisałeś żadnych programów?
    Pisalem, ale male i moim zdaniem niewarte uwagi, tak jak na studiach ->
    jakies listy, rekurencje czy tym podobne.

    Mateusz