PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?Re: Gdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?
    From: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@z...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Gdzie szukać pracy związanej z piłką nożną?
    Date: Tue, 19 Feb 2008 20:47:34 +0100

    Dnia Sun, 10 Feb 2008 20:19:10 +0100, PN napisał(a):

    > Witam,
    >
    > na początek prezentacja;)
    >
    > Mam 26 lat. Skończyłem informatykę na Politechnice i studia magisterskie na
    > informatyce w zarządzaniu. Pracuję aktualnie na całkiem przyjemnej posadce
    > programisty (PHP, MySQL, ActionScript, itp., związane z tworzeniem stron),
    > ale... ciągnie mnie cały czas do czegoś związanego z moją największą pasją -
    > piłką nożną.
    >
    > W zasadzie chciałbym połączyć jakoś te moje dwa główne zainteresowania.
    > Aktualnie piszę po godzinach stronę o tematyce piłkarskiej, ale to nie to
> [...]

    zakręć się w jakimś klubie sportowym, może potrzebują managierów...
    zaczniesz od małego klubu, w wieku ok. 40 lat może uda ci się przejść do 1
    ligi...
    lub idź do polityki... szybciej wkręcisz się do PZPN ... hehehe

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    rozkoduj mój @ na tiny.pl: http://tiny.pl/p7bb
    http://grupy.3mam.net