PracaGrupypl.praca.dyskusjeGdzie praca dla ekonomisty?Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
  • Data: 2004-06-11 15:20:05
    Temat: Re: Gdzie praca dla ekonomisty?
    Od: "Robert" <b...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ja ci powiem tak:
    > Oprocz ukonczenia studiow z dobrym wynikiem musisz miec jeszcze 3
    podstawowe
    > cechy:
    > 1. znajomosc angielskiego;

    Nie ma problemu. LCCI zdane :)

    > 2. chec do przeprowadzenia sie tam, gdzie jest dobry pracodawca;

    Chyba nie musze.
    Poza tym mam juz trochę kontaktów z firmami z regionu. Co semestr na
    zaliczenie mamy do oddania 2-3 parace pisane na przykładzie firm.
    Większość znajomych olewa te projekty, ale ja się przykładam, chociaż mam
    wrażenie że większość kierowników w firmach interesuje wyłącznie
    wynajdywanie luk w prawie podatkowym. "Jak płacić niższe podatki" - to
    jedyne co oczekują od ekonomistów :(

> [...]
    > gdzies do anglojezycznego kraju jako jakas wymiana studencka, aupair itp
    > (mozliwosci jest wiele) i ryl bym angielski do bulu. Aby tylko kasy
    > starczylo na jedzenie i spanie - priorytet to wyszlifowanie mowionego
    jezyka
    > na blache. Przez caly piaty rok rozgladalbym sie za czyms ciekawym,
    > kominowal tak, jak napisal ktos w tym watku (udzielanie sie gdzies jako
    > intelignetny wolontariusz) no i staralbym sie o dobre wyniki.
    > Z tego co wiem, jest w Polsce i w swiecie kilka dobrych firm (typu
    > ernst-young itp) co chetnie biora NAJLEPSZYCH studentow.

    Z tego co się orientowałem E&Y, PWC i inni zajmują się głównie doradztwem
    podatkowym a to mnie średnio interesuje