PracaGrupypl.praca.dyskusjeGTS Energis - testy merytoryczne - rozmowa kwalifikacyjna › Re: GTS Energis - testy merytoryczne - rozmowa kwalifikacyjna
  • Data: 2006-07-01 16:19:03
    Temat: Re: GTS Energis - testy merytoryczne - rozmowa kwalifikacyjna
    Od: " " <9...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    GTS

> [...]
    > moich doswiadczen sprzed fuzji moge polecic, ale na pewno sie zmienili
    > wiec wypytaj sie na miescie jak jest teraz.
    >
    > Mysle, ze pytania o sieci, maski, liczby hostow, gw. Jakis protokol
    > routingowy np ospf.
    > Konfiguracja podstawowa routera cisco (czyli interfejsy) i switcha
    > (vlany itp itd), pewnie Juniper mile widziany.
    > Poza tym czym sie rozni tcp od udp:), na jakich portach dzialaja
    > standardowe uslugi.
    >
    > Moze troche o laczach: a/symetryczne, radio itp itd.
    >
    > Spytaj czy praca wymaga latania po Polsce i w jakim obszarze. Poza tym

    juz po testach i rozmowie w GTS.
    Zakres tematyczny testu byl mniej wiecej taki jak napisales. 43 pytania na
    które trzeba było pisemnie odpowiedziec. Połowa z sieci komputerowych, połowa
    z telekomunikacji + radio. Test mi poszedl całkiem dobrze (około 80%).Na
    rozmowie zostala mi przedstawiona specyfikacja tego stanowiska. Prawie 70-80%
    czasu spedza sie poza biurem na jezdzie (co mi nie za bardzo pasuje)po
    wezłąch, usuwawaniu awarii i instalacji nowych urzadzen, w radiolinii, czyli
    praca na wysokościach. Obszar to duza część południowej Polski. Docelowo ma
    byc w KRK 2 pracowników. Oprócz tego dyżury i dostepnośc prawie cały czas pod
    telefonem i gotowosc na wyjazd do awarii. Wczesniej jakies szkolenia w
    Warszawie. I teraz nie wiem co zrobić w przypadku gdyby zadzwonili z ofertą??