PracaGrupypl.praca.szukana::: GRAFIK - NIE JESTEM TANI.... JESTEM DOBRY :::Re: ::: GRAFIK - NIE JESTEM TANI.... JESTEM DOBRY :::
  • Data: 2003-03-06 17:17:58
    Temat: Re: ::: GRAFIK - NIE JESTEM TANI.... JESTEM DOBRY :::
    Od: Florek Zielonek <d...@p...omlet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    No nie... przepraszam, ale nie mogłem się powstrzymać bo właśnie szukam
    DOBREGO grafika. A tu taki temat, w sam raz dla mnie. No to jedziemy

    > Zapraszam na moja strone www http://dick.qdnet.pl

    Świetna. Rzekłbym nawet profesjonalna.
    1. Otwieranie okna na pełny ekran.
    2. Muzyczka w tle.
    3. Niedziałający poprawnie Flash
    4. Tekst na stronie jako obrazek.

    Każdy z tych punktów wprost krzyczy, że wiesz, że gdzieś dzwoni, ale nie
    wiesz dokładnie gdzie. A za punkt czwarty to już bym powiesił. I jeszcze
    jak ładnie i miło uprzedzasz modemowców. Miodzio.

    > PS http://www.telepolska.pl to ostatnio wykonana przeze mnie strona www.

    Cóż... Moje współczucie dla firmy. Oprócz punktu jeden jak wyżej jeszcze:
    2. Kodowanie win-1250
    3. Menu serwisu we flashu
    4. Grafika się rozjeżdża.

    Dalej już trochę lepiej, ale początek powalający. Myślę, że modemowcy to
    z serwisu tej firmy będą pryskać gdzie pieprz rośnie. Podsumowując -
    grafik może i z Ciebie nienajgorszy, ale za robienie stron to może
    jednak się nie bierz, co? I nie pisz tak górnolotnie bo krew człowieka
    zalewa.

    Pozdrawiam

    P.S.
    Maile też się powinno pisać w iso-8859-2.