PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC - wyrejestrowanie samochodu › Re: GC - wyrejestrowanie samochodu
    From: "Agent" <k...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC - wyrejestrowanie samochodu
    Date: Sat, 21 Sep 2002 07:43:28 +0200

    Użytkownik bubu <j...@i...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:amfgsi$5pr$...@n...tpi.pl...

    > ubezpieczylem,
    > Nie można w Polsce obecnie wyrejestrować samochodu.Musisz płacić
    > ubezpieczenie OC.Ubezpieczyciel nawet po kilku latach wyśle ci komornika.
    > No chyba , że wyzłomujesz go.

    Tak a kto Cie zmusi do placenia OC??, masz prawo do zmiany ubezpieczyciela
    tak samo jak do zmiany gatek na nowe(sory za porownanie ale nie zdzierzylem)
    Wypowiadasz umowe dotychczasowemu ubezpieczycielowi i nie masz zadnego
    obowiazku opowiadania sie gdzie zawierasz nowa umowe. Tak wiec nie zawierasz
    jej wcale. Problem pojawia sie gdy za kilka lat wracasz do kraju i chcesz
    odnowic ubezpieczenie i bedzie chodzilo o zniszki za bezszkodowa jazde.
    Jezeli je miales wczesniej to pewnie przepadna, ale jezeli masz kogos
    znajomego to i zniszki sie znajda :-)))

    --
    Pozdrawiam Krzysztof
    GG 707014