PracaGrupypl.praca.dyskusjeGC i sprawa www.polonia-it.org › Re: GC i sprawa www.polonia-it.org
    From: "Darek" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: GC i sprawa www.polonia-it.org
    Date: Thu, 10 Oct 2002 07:57:35 +0200

    > Czesc,
    > w zwiazku ze obecnie tylko dwie osoby (Adam i Michal)
    > sa zainteresowane stronami internetowami dla GC w niemczech
    > musialem zmienic koncepcje i zaoszczedzic troche pieniedzy.

    No wlasnie, a jaka jest\byla obecna koncepcja? I czemu tylko Niemcy? Adres
    jest bardzo miedzy narodowy...

    > Z mojej strony (mojej firmy) damy do daspozycji
    > servis mailowy, dostep do konfiguracji zeby umozliwic
    > wrzcenie stronek, uruchomic forum itp.

    Jaki soft i OS?

    > Szkoda tylko ze 2000 EUR ktore AKRA GmbH
    > w te impreze zainwestowala poszly na marne
    > ale moze teraz sie uda :-))

    A to nie da sie tego odpisac od podatku jako wspieranie mniejszosci? ;)

    > Jesli ktos ma ochote poprowadzic(administrowac etc.) w przyszlosci
    > www.polonia-it.org (lepiej niz pawelek :-)) to
    > zapraszam wkrotce do dyskusji = oczekuje propozycji.

    Nooo.. ktos wspominal, ze to (=obecny stan) wina backupu.

    Znaczy, ogolnie - konkrety, konkrety, konkrety, bo czasy pospolitego
    ruszenia juz chyba sie dawno skonczyly :PP

    Pozdrawiam
    Darek