PracaGrupypl.praca.dyskusjeFotografia???Re: Fotografia???
  • Data: 2002-10-01 21:11:23
    Temat: Re: Fotografia???
    Od: "Krzysztofsf" <K...@p...poczta.gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Julek" <m...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:ojlm9.105678$142.1369933@news.chello.at...
    > Jak zarobić mając aparat, sprzęt, chęci, doświadczenie w kilu rodzajach
    > fotografii???
    >
    > Gdzie szukać zarobku, a nawet zatrudnienia?

    Moj pomysl 1243 na prywatny biznes:)
    sprzedaje na grupie bo nie mam aparatu cyfrowego, umiejetnosci foto ani nie
    mieszkam w miejscowosci turystycznej.

    potrzebne: aparat cyfrowy+notebook+komorka coby dostep do internetu byl w
    plenerze (jak czegos nie masz to sprzedaj ktorys z teleobiektywow ) Stroj
    niedzwiedzia, bernardyn z wozkiem, parchata malpka...raczej
    niepotrzebne...chyba, ze miejscowosc wyjatkowo nieatrakcyjna.

    I chyba wszystko jasne...Robisz zdjecia z wysylka mailem przy osobniku
    fotografowanym, do zawistnych kumpli z biura itp....nie jest to fotografia
    artystyczna...ale....

    Jak sie juz obsmiejesz...to jeszcze raz sie zastanow nad moja rada..

    Pozdrawiam
    Krzysztof