PracaGrupypl.praca.dyskusjeForum Prezesów SpółekRe: Forum Prezesów Spółek
    From: Kira <c...@e...wytnij.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Forum Prezesów Spółek
    Date: Mon, 20 Mar 2006 09:48:29 +0100

    Re to: Krzysztof Szm [Sun, 19 Mar 2006 09:43:22 +0100]:

    > - o domenie za 30 zl juz kiedys pisalem ale jak ktos
    > nie potrafi szukac w archiwum to jest jego problem.

    A czemu miałby szukać? :-) Mówiłam Ci że taka będzie właśnie
    reakcja, no nie? Teraz już wiesz? ;-)

    > Jesli cena serwera oraz koszt forum jest dla niektorych
    > miernikiem wartosci to gratuluje i pozostawiam bez komentarza.

    Jest miernikiem rzetelności w Sieci. Tak samo jak inaczej
    podchodzisz do rzetelności firmy posiadającej własny biurowiec,
    inaczej do takiej co wynajmuje biuro, a jeszcze inaczej do tej,
    która mieści się w teczce właściciela na tylnym siedzeniu -
    tak samo w Sieci inaczej się podchodzi do darmowego softu plus
    aliasów vs. rzetelnego oprogramowania i własnego serwera oraz
    domeny. Po prostu - tutaj koszta są śmieszne, więc jeśli komuś
    nie chce się wydać tych 200zł rocznie, to widać mu cała sprawa
    zasadniczo wisi...

    > - na ogladalnosci mi nie zalezy

    A jak ma działać forum bez oglądalności? ;-)

    > liczylem na kostruktywna pomoc ewentualnie powazne sugestie
    > ale widze ze sie przeliczylem.

    Ale dostałeś kilka całkiem poważnych. Tylko je ignorujesz bez
    zastanowienia się, czy aby przypadkiem nie mają sensu...

    Kira