PracaGrupypl.praca.dyskusjeFornetti › Re: Fornetti
  • Data: 2004-01-15 19:17:23
    Temat: Re: Fornetti
    Od: "DooMiniK" <bachus20[WYTNIJ]@poczta.wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "magia/maggie" <m...@w...amba.bydg.pdi.net> napisał w wiadomości
    news:bu2rk5$him$1@inews.gazeta.pl...

    > Znam sprawe z autopsji.
    > Po pierwsze musisz miec swietny punkt i dobrze sie rozreklamowac, bo
    > ciasteczka ludziam sie szybko przejadaja i licz sie z tym ze po kilku
    > miesiacach trzeba bedzie zwinac interes.
    > Kosztow nie znam (znajomi sie tym zajmowali).

    Dokładnie :-)
    A jak coś spożywczego - we Wrocławiu w dość obleganym miejscu
    (przejście Winogronowe podziemne, od Galerii Dominikańskiej) jest
    Tostoria - mają geniale Tostini - coś w stylu zapiekanki, ale pyszne - różne
    rodzaje (z salami itd.). - kiedy bym nie był - oblegane - kobiety nie wyrabiają.

    --
    Dominik Siedlak (bachus)
    bachus(@)irc(.)pl