PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirmy posrednictwa pracy - opinie?Re: Firmy posrednictwa pracy - opinie?
  • Data: 2005-01-12 18:38:18
    Temat: Re: Firmy posrednictwa pracy - opinie?
    Od: "Adam" <...@...c> szukaj wiadomości tego autora

    Ostatnio spotkalem sie z przypadkiem koniecznosci placenia za udzial
    > w rekrutacji (moim zdaniem bardzo chore!). Slyszalem tez rozne rzeczy na
    > temat takich firm - od jednej skrajnosci po druga.
    > Jakie sa wasze opinie i doswiadczenia?

    Jesli ktos chce zaplaty za udzial w rekrutacji, jest zwyklym oszustem. Co do
    doswiadczen, mialem do czynienia z 3 firmami dzialajacymi na zasadzie
    posrednictwa pracy : Intersource (TempService - obecnie Randstad) -bardzo
    mile wrazenia:profesjonalna obsluga i przygotowanie Rekrutera; Adecco - jak
    wyzej - nic do zarzucenia; oraz Work Service - i tutaj zaskoczenie. Wiem, ze
    jest to duza firma ogolnopolska, natomiast ich biuro i styl pracy kompletnie
    rozni sie od standardow, jakie widzialem u konkurencji. Biuro (oddzial
    Krakow) zrobilo na mnie wrazenie, jakby zaraz mieli sie stamtad wyprowadzac,
    a osoby tam pracujace niestety ale nie wykazywaly oznak profesjonalizmu
    zawodowego (chodzi mi glownie o znajmosc psychologii rekrutacji, sposobu
    traktowania kandydata, wiedzy na temat przyszlego pracodawcy oraz poziomu
    znajomosci jezyka angielskiego osoby rekrutujacej).
    Dwie pierwsze firmy polecam zdecydowanie, natomiast nad wspolpraca z trzecia
    mozna sie zastanowic - czy nie jest to aby strata czasu (a czas to pieniadz
    :))

    Pozdrawiam
    Adam