PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma moze mnie chce ale sie boi .... › Re: Firma moze mnie chce ale sie boi c.d.
  • Data: 2002-10-29 10:21:01
    Temat: Re: Firma moze mnie chce ale sie boi c.d.
    Od: "Piotrwarez" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Porannego maila z zapytaniem "o co chodzi" wyslalem z potwierdzeniem
    > doreczenia. Potwierdzenie dostalem - znaczy ze facet przeczytal - ale nic
    > poza
    > tym, zadnej odpowiedzi...facet po prostu mnie olal.

    Słuchaj... a moze spróbój sie jeszcze skontaktowac się z babką z która
    rozmawiałes na wstępie.
    Poproś o pisemną nformacę o ich palanach co do Ciebie. W razie braku
    odzewu.. mospróbować sie skontaktować z kims z wyższego kierownictwa? Niech
    przynajmniej wiedza co sie dzieje, a ten p....t zachowuacy sie jak knur
    nie dostanie premii? Małe szanse, ale sprobowac warto. Choćby dla zasady.

    pozdrawiam i powodzenia

    Sebastian