PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma OVBRe: Firma OVB
  • Data: 2004-05-30 07:19:21
    Temat: Re: Firma OVB
    Od: Witek <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "MG" <s...@p...onet.pl> napisal w
    news:c9aqeu$blv$1@news.onet.pl:

    > Mam pytanie: czy slyszeliôcie moze o firmie OVB? Co to dokladnie jest,
    > czym sie konkretnie zajmuje, a przede wszystkim czy jest solidna?
    Po przeszukaniu Internetu na temat OVB tez odradzalem mojemu bratu
    pracowanie w tej firmie. Lecz ostatnio spotkalem kolege ze studiow, ktory
    zaczal tam prace rok temu i "awansowal" juz na stanowisko szefa grupy czy
    jakies takie. Nie wiem o czym to swiadczy, ale komus sie tam udalo cos
    wiecej osiagnac niz zwykly agent.

    Mysle ze sa ciekawsze prace niz te w MLM - multilevel marketing.

    --
    Witek
    email: n...@p...pl (dziala)