PracaGrupypl.praca.dyskusjeFirma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie › Re: Firma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie
    From: "Agania" <a...@t...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Firma AIG - szef zespolu finansowego - pytanie
    Date: Tue, 3 Feb 2004 11:48:24 +0100

    > Witam - czy ktos mial jakis kontakt z ta firma ? Dostalem propozycje pracy
    > na stanowisku j.w. .Interesuje mnie jak sie pracuje i orientacyjna
    wysokosc
    > wynagrodzen. Bede wdzieczny za odpowiedzi.

    Cześć:)
    wczoraj bylam tam na rozmowie, na stanowisko kierownika zespołu. Bardzo miłe
    spotkanie, ale okazalo się, ze żeby zostać kierownikiem zespołu to trzeba
    najpierw przez co najmniej 3 miesiące pracowac jako agent ubezpieczeniowy,
    żeby (jak to pani ładnie określiła) mieć póżniej autorytet wśród
    pracowników, którzy będą wiedzieli, że taki kierownik też przechodził przez
    trudne początki.
    Wynagrodzenie jest prowizyjne, w zależności od rodzaju i ilości sprzedanych
    polis. Nie jest to umowa o pracę tylko własna działalność gospodarcza. Przez
    pierwsze 3 miesiące dają ok. 800zł na "zachętę".
    Wizja, którą mi pani roztoczyła byla wspaniała, że sprzedając 5-6 polis
    miesięcznie po roku można dojść do 7-8 tys. na miesiąc. Oprócz tego po roku
    jest premia w wysokości 40% sumy dochodu, który się uzyskało w całym roku.
    Jednakże po tej rozmowie, która naprawdę była miła, obie z panią
    stwierdziłyśmy, ze to nie jest praca dla mnie - ja po prostu nie nadaję się
    na agenta.
    Reasumując - jeśli umiesz sprzedawać i chcesz to robić to mozesz mieć szansę
    na dużą kasę, ale jeśli wolisz robić co innego to szukaj dalej.
    Powodzenia:)
    Ania