PracaGrupypl.praca.dyskusjeFAQ pl.praca.oferowana - zmiany? › Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    From: "Brodek" <B...@r...NIE.ODPOWIADAM.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: FAQ pl.praca.oferowana - zmiany?
    Date: Sat, 6 Dec 2003 17:28:35 +0100

    Użytkownik "Przemysław Maciuszko" <s...@h...pl> napisał w wiadomości
    news:0t3fcef5cbi872n3e8%sal@hell.hell.pl...

    Sam miałem przyjemność być prze Ciebie niedawno odrzucony.. Ale o tym dalej.

    > Mam 2 kwestie do rozważenia.
    > 1. Wymaganie podania nazwy firmy, adresu itd.
    > Jeśli będę tego wymagał, to nie będzie przechodziło praktycznie 90%
    ogłoszeń

    Moim zdaniem każda powazna firma powinna się przedstawić. Przypadków, kiedy
    z różnych przyczyn nie należałoby tego robić nie jest tak wiele a wtedy i
    tak nie szuka się raczej ogłoszeń przez internet.

    > 2. Wymaganie podania formy zatrudnienia
    > Aktualnie na tym punkcie polega takoż z 90% ogłoszeń :( Zapewne z czasem
    się
    > to zmieni, ale...

    W wielu przypadkach wchodzą w grę różne formy zatrudnienia. Zależy to
    zresztą od wielu czynników takich jak to, czy człowiek już pracował, czy to
    student, czy jest na tyle dobry, by mu od razu powierzyć robotę, czy
    powinien być sprawdzony. I oczywiście od tego jaka to robota..
    W pewnym zakresie u mnie decyduje sam zatrudniany.. Jak ktoś ma DG i chce mi
    wystawiać faktury to przecież nie będę go namawiał na umowę o pracę,
    nieprawdaż? Studentowi często bardziej zależy na kasie i proponuję mu umowę
    zlecenie, bo przy tym samym obciążeniu dla mnie zarobi więcej niż na umowie
    o pracę. Jak ktoś ma kredyt to bank wymaga od niego umowy o pracę, ale wtedy
    człowiek dostaje od mojej księgowej wyliczenie ile mniej dostanie do ręki..

    Za to dodałbym pkt. 3 - miejsce
    Moje ostatnie ogłoszenie odpadło (między innymi), bo wskazałem jako miejsce
    w temacie Warszawę, ale w treści napisałem, że chcę widzieć człowieka na
    oczy tylko dwa razy w tygodniu. Generalnie wymóg podania miejsca jest OK,
    ale trochę więcej luzu tutaj...

    Pzdr
    Brodek