PracaGrupypl.praca.dyskusjeEurobank › Re: Eurobank
  • Data: 2003-06-05 13:06:11
    Temat: Re: Eurobank
    Od: "przemo77" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nuno" <n...@p...com> napisał w wiadomości
    news:3EDE89E6.509E2E73@polbox.com...
    > 1. test. ponoć bardzo trudny, sami organizatorzy przyznają
    > dużo pytań z mitologii. Podobno najlepiej zdają ten test maturzyści.
    > Ale jak ci pójdzie słabo to się nie przejmuj. Test nie jest taki
    > ważny.
    > 2.Rozmowa kwaliwikacyjna. Standard.
    > Pytania w stylu: "proszę mi sprzedać Słońce..."
    > Jeżeli po tej rozmowie zostaniesz zaproszona na trzecią rozmowę
    > to jesteś wybraną ;-) bo nie każdy przechodzi dalej.
    > 3.w jednej sali razem jest ok 20 osób i rozwiązują zadania
    > w grupuie (krótko to trwa)
    > i to wszystko.
> [...]

    i to wszystko za 800 zl - qrwa gdzie zmierza ten kraj, to przeciez
    nienormalne zeby taki piekarz po zawodowce zarabial 1500 na reke, a w banku
    placili 800zl. Wniosek jest jeden - nauka nie poplaca - trzeba bylo isc do
    zawodowki i zapieprzac fizycznie za 1500 na reke - odbebnisz swoje 8 godz i
    do domu, a w takim banku nie dosyc ze praca w stresie i nie rzadko 12 godz i
    odpowiedzialnosc tez duza to jeszcze 800 zeta na miesiac. JA CHCE KOMUNY -
    tam przynajmniej wszyscy mieli prace.