PracaGrupypl.praca.dyskusjeEmerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych › Re: Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych
  • Data: 2008-05-23 19:39:38
    Temat: Re: Emerge.pl - oszczędności dla firm i bezpieczeństwo danych
    Od: "Sir Dawid" <s...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "ChrissP." <k...@-...-tnij-onet.pl> wrote in message
    news:6httxs6q4dda$.12b7wxseyuype.dlg@40tude.net...

    > Nie, odpowiedzią jest "niezależność" technologiczna państwa.
    > Ja nie byłem szczęśliwy, że rząd zmusza mnie do kupowania Windowsa.
    > (Kupionego _tylko_i_wyłącznie_ do Płatnika. O blokowaniu przez ZUS prac
    > nad
    > Janosikiem nie wspomnę.
    >
    > Pozdrawiam
    > Krzysztof

    Co do programów ksiegowych się nie zgodze bowiem jest Lefthand. Odnośnie
    programów firmy Adobe to raczej nie sadze by zaczeli pisać na inna platforme
    swoje programy. A co do prostoty uzywania systemu to robiono już badania.
    Posadzono przed komputerem pare osob (które korzystały zkomputera pierwszy
    raz) które zazadanie miały wykonac jakieś proste czynności i obie grupy
    rozwiazywały sowje zdania w tym samym czasie wiec nie sadze aby Linux był
    bardziej uciazliwy bardziej jest to poglad chec zamkniecia sie :)
    Ogolnie oba systemy maja plusy i minusy Windows bardziej nadaje sie do
    multimediów gry, grafika zaś linux do bierzącej pracy jako stabilna
    platforma. Ale jak kto woli :)