PracaGrupypl.praca.dyskusjeEMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy › Re: EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy
    From: "clockworkoi" <c...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: EMIRATES szuka Stewardow - Stewardessy
    Date: Tue, 8 Oct 2002 14:46:00 +0200
    Sender: c...@f...onet.pl@195.136.95.140

    "109176" <a...@g...net> wrote in message
    news:anugbm$lme$1@news.gazeta.pl...

    > ukamieniowanie kobiety za
    > tradycją społeczną
    >
    > Byles tam, ze takie bzdury wypisujesz?????
    > Tobie sie wydaje, ze wszystkie kraje na wschod od Polski to jakies
    zacofane,
    > niedorozwiniete miejsca???
    >
    > Ania
    To ja sie wtrace. Owa znajoma mieszkala z innymi Polakami na kontrakcie w
    osrodku wojskowym - plaza, sloneczko, piknie jest, poszla sie poopalac i
    przysnela. Doszlo do proby gwaltu przez zolnierza, ktory zobaczyl ja w
    kostiumie. Gdy na jej krzyk przybiegli Polacy, koles wycignal spluwe. Wiec
    jeden z nich podniosl sluchawke telefonu alarmowego (taka goraca linia,
    podnosisz i nic nie wykrecasz, od razu zglasza sie dyzurny) i zawolal o
    pomoc. Oficer ktory przybyl na miejsce rozzbroil goscia, wyciagnal bron i
    zamierzal wykonac egzekucje na miejscu, przy nich. Wyprosili, zeby darowal
    koesiowi zycie. Inna akcja - wyszli bez ktych cholernych chust na twarzach
    do marketu, kobiety mialy suknie ktore odslanialy ramiona i plecy - jechala
    po schodach kiedy poczula, jak koles za nia (mlody Arab) lize ja po plecach!
    Sa to kraje cywilizowane jak cholera, tylko my jestesmy rasistami i sie
    czepiamy.