PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziwnie niskie skladki w OFE › Re: Dziwnie niskie skladki w OFE
    From: "Rafal" <rafal_1970@WYWALTO_op.pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dziwnie niskie skladki w OFE
    Date: Wed, 25 Feb 2004 14:25:05 +0100

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    news:c1hr3k$2fg$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "pablito"
    >
    > już to zauważyłem w zeszłym roku bo mam podgląd na fundusz NN
    > okazuje się że pod koniec miesiąca wysyłają kilka - kilkanascie zl a ok
    5-7
    > następnego miesiąca całą resztę.
    > w NN powiedzieli mi skladka do ZUS sklada sie z dwoch czesci i od kazdej
    > przekazuja procentowo osobno

    Ale tu chyba nie z tym mamy do czynienia - bo skoro przez rok zebrało się
    niecałe 6 zł to raczej nie jest problem dwóch części...
    Pozsostaje sprawdzic co jest grane - najpierw pracodawcę za d... czy aby na
    pewno płaci... Jeśli tak, sprawdźjakie dane o Tobie przekazał do ZUS i jak
    Cię identyfikuje (możliwe że to nie Twoje składki).
    No a jak ze strony rpacodawcy wszystko OK - no cóż, ZUS niestety czasem
    kradnie, pozostaje wysłać tam pismo, wezwać dozapłaty zaległości, zażądać
    wyjaśnienia przyczyn nieprzekazywania składek, a w razie gdyby dalej nie
    raczyli przekazać =- pozostaje pozwać ZUS do sądu (były w tej sprawie w
    Polsce precedensy, pozywający wygrywali, z wyrokiem i tytułem egzekucyjnym
    szli do kokornika, ten zajmował konto ZUS, zabierał co sie Tobie należy iu
    przelwewał do OFE