PracaGrupypl.praca.dyskusjeDzisiaj mialem sen › Re: Dzisiaj mialem sen
  • Data: 2003-04-11 06:46:23
    Temat: Re: Dzisiaj mialem sen
    Od: "KrzysztofM" <krzysiek@_NOSPAM_dvdinfo.prv.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Czesc!!

    Fajny sen!

    Ja jakieś 3 tygodnie temu miałem sen, w którym na moją komórke dzwoni
    Rywin.... Nie wiem jakim sposobem, ale gdy wyświetlił się numer, wiedziałem
    że to on. Czego on k... ode mnie chce - zastanawiałem się.... Nieśmiało
    odebrałem rozmowę - Aljo......Jak w interesach, a jak w życiu rodzinnym
    ... - i tym podobne pytania od Rywina. W końcu mieliśmy się gdzieś
    spotkać... no ale sen się skończył więc sam nie wiem czy chciał mi dać jakąś
    łapówkę, czy co... :)

    pozdr

    --
    KrzysztofM