PracaGrupypl.praca.dyskusjeDziałalność gospodarcza jak obliczyc koszt › Re: Działalność gospodarcza jak obliczyc koszt
  • Data: 2005-08-15 17:43:08
    Temat: Re: Działalność gospodarcza jak obliczyc koszt
    Od: "cef" <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    absens_carens wrote:

    > Napisał NETTO, w związku z tym cef ma całkowitą rację zastanawiając
    > się na jaką kwotę BRUTTO wystawić fakturę. (netto = kwota na rękę, po
    > odliczeniu składek ZUS i podatku)
    > Jeśli Ci się uda w kwocie brutto ujmij ZUS, a co do podatków sam
    > ustalasz koszty działalności i jak wiadomo można go nie płacić.

    Netto=kwota na rękę - to jest przy umowie o pracę
    Netto przy fakturze za usługi - to zarówno
    dla sprzedającego jak i od strony
    kupującego usługę znaczy coś innego.
    Nie wiadomo na jakie "netto" się umówili,
    ale zakładając, że uzgodnili warunki współpracy
    firma-firma, to raczej tak jak pisałem wcześniej.