PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyskryminacja kobiet ...Re: Dyskryminacja kobiet ...
  • Data: 2004-02-08 19:54:24
    Temat: Re: Dyskryminacja kobiet ...
    Od: "andrzej" <b...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widzisz gdzieś problem? Ja nie. Wystarczy porównać zarobki mężczyzn
    > pracujących na identycznych stanowiskach co kobiety. Żaden problem.

    Może i żaden, ale w państwowym zakładzie.
    W prywatnym są różni ludzie i różne muszą być zarobki i dodatkowo decyduje o
    ich wielkosci ten kto je wyplaca a nie ten kto ma brac. To taka wada
    kapitalizmu.
    Ja zawsze analizowalem tylko swoja wypłatę i decydowałem czy mi sie oplaca
    tam robic czy nie. Nigdy nie interesowało mnie ile ktos inny zarabia.
    Ktos mądry kiedys powiedział, że od czasu, gdy robotnik umie pisać to jedyną
    godną, uczciwą i sensowną formą protestu na wolnym rynku jest napisanie
    wypowiedzenia. Wszystko inne jest szantażem.

    andrzej