PracaGrupypl.praca.dyskusjeDyscyplinarne zwolnienie › Re: Dyscyplinarne zwolnienie
    From: Any User <z...@u...pl>
    Newsgroups: pl.praca.dyskusje
    Subject: Re: Dyscyplinarne zwolnienie
    Date: Sat, 17 Mar 2007 14:42:10 +0100

    > Ja nie jestem zwolnona:) Chodzi mi tylko o to, ze prawdopodobnie szef mojej
    > kolezanki bedzie chcial sie jej pozbyc, z powodu niby "zaniedbania
    > obowiazkow kierowniczych" Jezeli by do tego doszlo, to w jaki sposob on
    > mialby to udowodnic?

    Ciekawostka. Z tym tylko, że nie widziałem jeszcze szefa, który by
    zwalniał pracownika bez powodu, chociażby błahego. Może więc Twoja
    koleżanka najpierw by się zastanowiła, jaki jest ten powód, po czym
    postarała się go usunąć/naprawić, zamiast od razu szukać haków na szefa, co?

    --
    Jak się pracuje w Google:
    http://pracownik.blogspot.com