PracaGrupypl.praca.dyskusjeDwie oferty pracy - jak to rozegrać.Re: Dwie oferty pracy - jak to rozegrać.
  • Data: 2004-11-29 22:05:20
    Temat: Re: Dwie oferty pracy - jak to rozegrać.
    Od: Grzegorz Jasiniak <g...@j...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 29 Nov 2004 22:27:05 +0100, "jaQbek" <a...@n...koncu.postu>
    wrote:

    >Jak to rozegrać, by dać sobie szansę w tej firmie z Krakowa, a jednocześnie
    >nie stracić tej oferty z Gdyni. Co powiedzieć w tej gdyńskiej firmie, gdyby
    >chcieli od razu podpisywać umowę ? Boję się, że jeśli poproszę o czas na
    >podjęcie decyzji, zatrudnią kogos innego - wiem, że zależy im na czasie. Z
    >drugiej strony zupelnie nie wiem, z czym przyjdzie mi się zmierzyć w
    >Krakowie. Poradźcie coś, błagam, bo jestem w kropce. Nigdy dotąd nie byłem w
    >takiej sytuacji.

    Raczej [bardzo] rzadko zdarza sie, zeby firma proponowala podpisanie
    umowy na pierwszym spotkaniu. Nie liczylbym na to... :-)
    Zaloz raczej, ze jednak oprocz Ciebie maja kilku kandydatow i z nimi
    tez musza porozmawiac, po czym podejma decyzje.
    Poza tym przeciez dosc mocno oslabiloby to ich pozycje przetargowa...

    Jesli bedziesz najlepszy, poczekaja na Ciebie te _kilka_ dni, jesli
    nie, nie spodziewaj sie od razu propozycji umowy :-)

    G.J.