PracaGrupypl.praca.dyskusjeDotacje z UP - jak długo bezrobotny? › Re: Dotacje z UP - jak długo bezrobotny?
  • Data: 2005-12-29 16:45:03
    Temat: Re: Dotacje z UP - jak długo bezrobotny?
    Od: "Marcin Delektowski" <t...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Lukasz napisał(a):

    > Mogę tylko mieć nadzieję, że i u mnie nie będą wydziwiać ;)
    > Pozdrawiam.

    Daj znać czy wydziwiali i napisz co to za PUP. :-) IMHO, w oparciu o
    rozporządzenie (Dz.U. nr 236, poz. 2002) możesz wystąpić z wnioskiem o dotację z
    chwilą gdy uzyskasz status bezrobotnego. A przynajmniej z tekstu nie wynika byś
    nie mógł.

    Pod tym linkiem jest tekst: http://tinyurl.com/7gfxt

    Z paragrafu 6.1, który odnosi się do Twojego pytania, IMHO nie wynika, że nie
    można w dniu rejestracji złożyć takiego wniosku (pomijając inne warunki). Musisz
    mieć status bezrobotnego, a ten osiągasz z chwilą rejestracji.

    Ale dodatkowa kwestią są wew. regulacje PUPów, które, z tego co słyszałem, mogą
    stawiać dodatkowe warunki, a to już jest kwestia specyfiki danego rejonu.

    Tak czy inaczej zatem ostateczną instancją jest Twój PUP ;-)

    --
    Pozdrawiam,
    Marcin Delektowski