PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony informatyk.[WARSZAWA]Re: Doświadczony informatyk.[WARSZAWA]
    From: "news.onet.pl" <h...@t...by>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Doświadczony informatyk.[WARSZAWA]
    Date: Tue, 12 Aug 2003 12:40:57 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.116.222.54

    Przepraszam, ale ja nie znalazłem żadnej konkretnej informacji dotyczącej
    specjalizacji konsultingowej. Mówi się dużo o obiegu informacji, ale JAK za
    pomocą czego Pan ten obiegiem steruje, za pomocą czego ten obieg jest
    zmieniany, jaki standardy analityczne są przyjęte, jakie są przykładowe
    wdrażania, efekty z działań.

    >Wykonywanie biznesplanów, analiz rynku,planów marketingowych, segmentacji
    rynku, oceny udziału w rynku, prowadzenie projektow wdrożeniowych.
    >Doradztwo strategiczne z zakresu marketingu i zarządzania w branży IT i nie
    tylko.

    Czy nie brzmi to zbyt ogólnie? Czy jest tu coś konkretnego? Mi się wydaję że
    tak mówić o sobie mogą Kern, PriceWaterCooper, bo mają coś, mają
    doświadczenie i imie. W przypadku mniejszych i nie tak wiadomych firm
    radziłbym jednak więcej konkretów, bo właśnie konkretna informacja jest
    warunkiem weryfikacyjnym dla MSP.

    Pozdrawiam

    HS

    Użytkownik "jz" <j...@N...pl> napisał w wiadomości