PracaGrupypl.praca.szukanaDoświadczony informatyk [WARSZAWA]Re: Doświadczony informatyk [WARSZAWA]
    From: "news.onet.pl" <h...@t...by>
    Newsgroups: pl.praca.szukana
    Subject: Re: Doświadczony informatyk [WARSZAWA]
    Date: Fri, 8 Aug 2003 14:44:58 +0200
    Sender: m...@p...onet.pl@195.116.222.54

    Pomoże tym ludziom które mnie szukają szukać krócej.
    1. Tyle razy by go było widać.
    2. Oczywiście grupa teraz jest krystlicznie czysta.
    3. Co ty powiesz, już to widzę. Zdenerwuję tych kto nie jest stroną
    zainteresowaną i poprostu nie ma co robić.
    4. Jest moderowana?

    Tak od siebie, interesowałem się czy to wogóle ktoś czyta. Otrzymałem jedną
    ofertę, parę gniewnych odpowiedzi, więc uspokoiłem się że czytają, może nie
    zawsze te osoby ale niema rzeczy idealnych.

    Pozdrawiam
    Herman